Min helg veckan tolv

Min helg har bestått av jobb, det har dock varit en ganska lugn sådan.
I övrigt har jag ätit god mat och försökt kurera min sjuka pojkvän! Han är dock på G att blir frisk nu vilket är skönt!
Våran vovve har också varit sjuk, eller snarare är. Tyvärr.
Just nu befinner hon sig på djursjukhuser i Gammelstad där hon idag har opererats för Livmorderinflammation. Lilla gumman... så hemskt att hon hade kunnat vara död nu om hon inte fått hjälp i rättan tid.
Men mest troligt får hon komma hem redan imorgon <3
 
Just nu sitter jag och pluggar,  blev precis klar med svenskan som ska redovisas imorgon.
Känns jobbigt allt som ska göras inför lovet, jag kommer då hålla mig sysselsatt om vi säger så.
Får hålla ut i 4 dagar till, sen är det lov!
 
Nu är de fortsätta plugga ett tag till som gäller.
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback