Händig tjej?

Jag är väldigt nöjd med mitt sportlov och faktumet att jag hunnit jobba in en del pengar och ändå hunnit umgås med mina nära och kära även om det först nämnda var i större utsträckning.
Som vanligt är första skoldagen efter ett lov hemsk och det var även denna...
Fick även veta att våran lärare flyttat fram matteprovet en dag så det blir på onsdag istället för torsdag.
Minns inte så mycket av vad vi gjorde innan lovet så har med andra ord en hel del att repetera!
 
Efter skolan gick jag till Mattias, chillade med han tills han for på träning och jag gick hem.
Då ställde jag mig och gjorde hemmagjorda köttbullar (händigt va?!) och efter det middag.
Idag blev det Lax och grönsakswok.
Nu ska jag se ett oth avsnitt o smälta maten, sen plugga matte i sisådär 45 min-1h, sen duschen och sen raka spåret i säng!
 
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback