Min helg

Den har bestått av massa skojiga saker!
I fredags for jag, Mattias, Kajsa, Hilda och Ewe och fiskade, fiskelyckan var inte så stor. Vi fick mest bottennapp :-( fast Kajsa fick nääästan upp en liten gädda men den släppte, inte att förglömma! ;-)
Lördagen drog jag och Hilda på roadtrip, första stoppet blev Luleå där vi shoppade endel samt åt lunch innan vi for vidare mot Boden där det arrangerades studentbal. Dit for vi främst för att titta på Frida och hennes kille Emil. Så fina!
Söndagen var en väldigt lugn dag, jag vaknade 12.10... Fruktansvärt skönt!
Sen såg jag några avsnitt Oth och helt enkelt chillade hela dagen!
Idag var det måndag igen och skola, men ingen vanlig skoldag då vi haft föreläsning med Manne Forssberg hela dagen! Superkul!
Nu ska jag ta tag i mitt liv och plugga lite!
Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback