Mitt år: 2012

Januari:
- Jag visste fortfarande inte om jag hade valt rätt linje
- jag såg väldigt mycket One Tree Hill
- Var på bio och såg New Years Eve med Hilda,
- Var till Luleå och såg Mattias spela DM i Futsal
- Hade ont i hjärtat över de två skoterolyckorna där två ungdomar gick bort
- Gjorde min första egna donut
- Bakade, umgicks och bjöd min fina farfar på middag
- Var väldigt skoltrött
- Jag var till Stockholm med Mamma,Ante,Manne och Lukas och tittade på SM steg 4 då Mattias spelade, shoppade och umgicks med Hilda som också var där med sin familj!
- Jag färgade håret brunt
 
Februari:
- Jag hade namnsdag
- Withney Houston dog
- Jag var på körläger i Piteå
- Kollade resor hela tiden
 
Mars:
- Jag hade problem med käken
- Jag hade sportlov och som vanligt åkte jag upp till Slagnäs och jobbade
- Var förkyld hela tiden typ
- Värsta dagen i mitt liv kom, då min Farfar gick bort <3
- Jag träffade min Farfar för sista gången 3/3
- Taggade resan till Teneriffa
- Vi hade friluftsdag med klassen, vi var ut till Metträsk och grillade hamburgare och åt våfflor!
- Jag var ner till Norrköping och såg Mattias och Lugi ta SM guld
 
April:
- Jag och Mattias for till Teneriffa
- Var och hälsade på Mattias i Lund
- Lärde mig baka Idhas underbara morotskaka
- Hälsade på Farmor
- Jag fyllde 17 år
- Begravning för Farfar där jag sjöng 2 låtar - Håll mitt hjärta och Wherever you will go
- Hade 2 kalas, ett för barndomsvänner och ett för mina övriga vänner
 
Maj:
- Amanda klippte lugg på mig
- Jag var ensam hemma medan min familj var på semester i Turkiet
- Var och hälsade på Pappa samt Magnus & Suzie
- Beställde låga svarta converse som jag sedan kom att bo i
- Manne fyllde 18 år och vi hade jätte mysigt kalas för han med champagne frukost m.m
- Farmor var och hälsa på
- Jag hade Shopping och Res abstinens
- Jag mådde väldigt dåligt över bortgången och andra saker som gjorde att det kändes som att hela världen var emot mig
- Hade massa nationella prov
 
Juni:
- Jag färgade och stoppade i löshår på Amanda
- Bakade väldigt mycket
- Gick ut årskurs 1 på Natur
- For till Skåne och hälsade på Mattias för sista gången i Lund
- Packade ihop hans lägenhet samt bilade hem med flyttlasset
- Var till Luleå och umgicks med fina Frida
- Började jobba på Buketten
- Var till Helsingborg för första gången, kollade beach handboll
 
Juli:
- Jag jobbade, både på Buketten och Campingen
- Åkte ut i Skärgården och myste med fina Anna
- Var i Mattias stuga
- Jag jobbade och sjöng på ett bröllop för första gången tillsammans med Fanny, oförglömligt!
 
Augusti:
- Var på PDOL med Hilda, såg Timbuktu samt Norlie & KKV och sjöng mig hes
- Firade 1,5 år med finaste Mattias
- Plockade jordgubbar
- Hade gravsättning för Farfar
- Hade släktträff i stugan
- Plockade hjortron
- Firade Carro i hennes stuga med badtunna, bad och tacos!
- Åt mjukglass
- Spenderade ett dygn på Getskär med Mattias, Hilda, Peter, Simon, Marko, Ewe och Josse där vi tältade, bastade, badade och lagade go' mat!
- Jag var till stugan med Pappa, Farmor och Bosse hälsade på!
- Började årskurs 2 på Natur
- Shoppade lite grann
 
September:
- Såg fotboll
- Shoppade
- Var förkyld
- Letade och fann mycket inspiration för debut tatuering
- Det var ett halvår sedan Farfar gick bort
- Köpte nya älsklingar (löparskor)
- Lagade mycket mat, blev en del pastasåser under denna månad
 
Oktober:
- Jag var väldigt stressad, var ganska mycket i skolan och mycket jag ville hinna med på fritiden
- Var på inflyttningsfest hos Lasse
- Sjöng på höstkonserten
- Bakade till Marias personalfest
- Bokade resa till Spanien
- Idha kom upp och hälsade på :-)
- For till Fuerteventura med la familia, hade all inclusive för första gången
 
November:
- Beställde kläder från Bik bok
- Bokade biljetter till Rihanna 22/7 i Globen tillsammans med Hilda
- Hade öppet hus på skolan, min klass kokade knäck, sålde fika och jag var även med och pratade på informations mötet för de som söker
- Dansade tillsammans med Johanna, Olivia, Carro, Therese, PB och Fanny
- Hjälpte till på barnkör läger
 
December:
- Dansade på "Wanna play?"-showen tillsammans med Johanna, Olivia, Carro, Therese och PB :-)
- Avklarade halva gymnasiet
- Åt toast på myggan
- Firade jul hos pappa
- Sålde fika med klassen på julskyltningen
- Åkte till Skåne med Mattias
- Avslutade min 3e matte kurs
- Åkte till Jenny i Piteå tillsammans med Malin
- Var på julbord på Piteå Havsbad
- Hade ett jullov som bara sprang iväg
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback