Liten update från mitt jullov!

Hallå där och god fortsättning på det nya året!
Sist jag skrev var ju julafton och sedan dess har det hänt en hel del!
Som sagt var så firade jag jul hos pappa, juldagen åkte jag hem till Kalix igen där jag i princip bara bytte packning och for sedan med Mattias till Skåne på annandagen.
Vi var framme rätt så sent så vi tog tåget raka spåret till Höör och hans mormor där vi sov de 3 första nätterna.
Efter det åkte vi till Idha och sov där de resterande nätterna.
Dagarna i Skåne har bestått av mycket handbollstittande och god mat, och så har vi träffat en massa härliga människor. :-)
1/1-2013 tog vi tåget till Varberg där vi hoppade av och åkte till Frillesås för att fira Bosse (Mattias morbror) som fyllde 60 år vilket var en mycket trevlig tillställning. :-)
Den 2/1 umgicks vi mest och samt var till Free Port outlet där jag fyndade lite grann och träffade min Farbror, kusiner och ingifta faster över en fika vilket var värre trevligt! :D
Den 3/1 klockan 05.30 startade bilen och vi började rulla hem mot Kalix igen, slutdestinationen var nådd 00.30 ungefär. :-)
Där har ni mitt lov!
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback