Fruktansvärd vecka

Detta är en äckligt stressig och lite smått depresiv vecka.
 
- Ett svenska reportage (Måndag)
- 2 psykologi uppgifter (Tisdag)
- Fysik läxa (Onsdag)
- Matte prov (Onsdag)
 
Och samtidigt ska man plugga körkortsteori och försöka förbereda sig inför ett körkortstagande.
Visst ska man kunna ha lite splitvision men det här är inte ens i närheten av roligt.
Vill bara dra täcket över huvudet typ.
 

Skiter i om jag klarar matte provet eller inte, det är då fan i mig(ursäkta uttrycket) viktigare att ha ett körkort än att kunna matte. Men vi alla vet att trots att jag säger att jag skiter i det kommer jag sitta och plugga större delen av kvällen och även bli fruktansvärt besviken ifall jag inte klarar det. Men det är ju en annan femma. Jag känner iallafall så.
 
Nu ska jag äta middag så jag kan börja plugga sen. Kul liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback