Skön helg!

Det har varit så underbart med helg, men nu är den ju snart slut och en ny skolvecka börjar...
I fredags var jag först på gymmet, och sen åt vi go' middag hos Mattias! Vi såg 3 filmer, jag såg kanske hälften och sov den andra hälften.
Igår sov vi till 11 och sen for jag med familjen till Haparanda, var en härlig dag! Fick med mig en del roliga saker hem!
När vi kom hem så kom Mattias och jag och han stod för middagen, riktigt lyckat om jag får säga det själv! ;-)
Kvällen spenderades framför TVn och 21 Jump Street, rekomenderas starkt! ;-) Den gav på många skratt!
Idag har varit en hyfsat lugn dag, kl 1 hade Mattias match så var och såg den med Amanda och Hilda! ;-) Efter det kände jag mig som en istapp så jag tappade upp ett bad för att få upp värmen lite.
Har även hunnit gå lös i köket, blev en italiensk inspirerad middag. Mums!
Nu ska jag försöka plugga så mycket jag bara kan innan jag stupar, puss!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback