Utkast: Oct. 16, 2012

Igår var det 7 månader sedan du somnade för sista gången, Puss på dig älskade Farfar!

Var och handlade alla ingredienser som behövs till bakningen på fredag, ska baka till en personalfest :)
Somnade klockan 9 medan jag satt och pluggade...skönt var det men lite dåligt samvete får man ju när provet är i morgon.
Sen måste jag bara påpeka hur svårt de är att plugga till två prov samtidigt när men egentligen vill skita i det ena för att de är ett ämne man tycker sämre om men nu ska de va rättvist, lika många dagar till varje! Haha.

Just de, har sovmorgon idag till 9.50 det innebär också att jag för första gången fått 11h sömn på en skolvecka, sov från 21 till 8. Nice! :D
Just nu spelas The Script ur mina högtalar på repeat, vill se dom live!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback