Snurrar i hjärnan varje dag...

Önskade att jag kunde klona mig ibland till si sådär 4 personer så att varje person inte skulle behöva göra så mycket...

Har beslutsångest över vilka gardiner jag ska ha i mitt rum.
Försöka få igång projektet "samla till klassresa"
Överleva skolan
Göra läxor (4 till imorgon, fml.)
Slutföra uppgifter trots idétorka
Sova i tid varje kväll
Hjälpa till i hemmet
Samla mod att ta kontakt med körskola
Få kunskaper till matteprovet
Repa till kommande konsert
Umgås
Förstå sig på vad vi kommer ha prov på de kommande veckorna
Leta resor
Samtidigt som man ska filosofera, stanna upp och njuta av livet.
Kluven tjej...

Kommentarer
Fanny säger:

Du är ju Fanny Löfmark, du klarar allt! You will fixa this, ta en sak i sänder så kommer det gå bra <3

2012-10-04 | 10:43:54
Bloggadress: http://fannyyyyjohansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback