Jag älskar helger

Har haft en riktigt bra helg!
I fredags lagade jag middag med Maria, Libanesiskt typ. Himla gott. och Chokladfondue till efterrätt, ännu godare.
Oså sov jag hos Mattias, myyys!
Igår var vi på inflyttningsfest hos Lasse, väldigt trevligt och gott (3-rätters middag!!). Var hur trött som helst och somnade strax efter 22 vilket också resulterade i att jag vaknade 7.30 helt utvilad....
Såg nyhetsmorgon och åkte sedan till Mattias för att väcka han, hihi.
Idag har jag umgåtts med Jenny hela dagen, vi har ätit, ätit och ätit och pratat, pratat och pratat :D Hjärta på henne!
 
Hela kvällen har varit seg, jag har ätit äppelkaka, gjort ansiktsmask, sjungt, plugga matte, sett solsidan, sett hellenius hörna, ätit kvällsmat och gjort mig klar för sängen m.m och klockan är bara 10. Grattis Fanny! Du kan för första gången någonsin gå och lägga dig tidigt en söndag! Nä men typ.
 
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback