Helgen!

Är hos pappa i helgen.
Vi körde Mamma, Ante och Manne till flyget i Fredags som nu har åkt till Turkiet för att spendera 10 dagar med sol och värme och underbara bekanta som vi lärt känna där de tidigare gångerna vi åkt dit. Jag är inte ett dugg avundsjuk...

Igår var jag på stan en sväng, hittade en jätte skön och fin tröja på bikbok, den ljusgul finstickad tröja som är djup i ryggen. Såg även lite grann av maratonloppen som gick förbi stan. Sen åt vi på the Corner, himla gott!
Sen på eftermiddagen åkte jag ut till Gammelstan och umgicks med Suzie, Magnus, barnen med fler. Trevligt!
Sen på kvällen tog jag det bara lugnt, såg TV och framför allt ESC, himla roligt att Sverige vann måste jag säga.
Men gruvar mig lite inför nästa år, kommer Sverige kunna hålla nivån på evenemangen?

Var en sväng till Storheden idag och hittade lite saker där också, En trunk och låga sockar samt hårinpackning.
Just nu ligger jag och kollar recept inför den kommande veckan, ska försöka testa så många nya rätter som möjligt!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback