Sjukt liv...

Tacka gudarna för One three hill och Spotify Premium en dag som denna.
Nu är jag less på att vara sjuk...
Jag orkar inte ha feber eller se ut som jag vet inte vad varje gång jag ska svälja för att de gör så ont.
Ledvärk är också underbart!

Känns som att livet är på topp right now!
Är fett sugen på att resa iväg någonstans, typ en spontan trip till Sthlm, Lund eller nått?
Håller eventuellt på att smida några planer med en fin vän om en roadtrip, skulle vart asgrymt!
Är så sjukt skol less nu, vill ha lov NU!
En månad tills jag åker till Mattias, eller för att vara exakt 33 dagar!
Står jag ut eller måste jag kanske ta mig en sväng? ;)

Kanske dags att ta tag i mina 4 fysik läxor som är till imorgon?
Dö åt läxor som är från fredag till måndag...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback