Ny kur för att bli frisk?

Kaffe, Cola, Chips, Popcorn och Oth!
Det är min kväll det! ;)

Just nu håller jag på att dö av värmeslag, tror febern kommer smygandes tillbaka.
Egentligen borde jag nog varit hemma från skolan idag men jag vägrade, orkade inte missa något.
Och har ju trots allt lovat mig själv att inte vara borde en enda dag innan skolan slutar.
Dock brast ju det när jag bokade en resa till Lund 6/6 kl. 6.00 (2 dagar innan avslutningen) hihi.
Dock räknas de inte... eller gör de det? Nä för då gör vi ändå inget.
6:e är ju nationaldagen, alltså röd dag och dagen efter ska vi väl typ städa och fika eller nå sånt och dagen efter det är det ju avslutningen.
Nä nog är de mer värt att åka ner till riktig sommar och njuta av sol och värme första (typ 2 första) veckan (veckorna) på lovet istället. :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback