New hairstyle!

Idag hade jag en lektion, idrott på morgon.
Var sten säker på att det var onsdag idag när jag vaknade så en tanke på gympa kläder fanns inte på kartan och dessutom tog jag högklackat idag, lyckat? Njaa inte så värst men det gick bra att spela volleyboll i det också.
Efter skolan har jag varit och klippt mig hos Amanda på Hår och Naglar där hon gör praktik.
Nu har jag precis fått i mitt middagen som bestod av Caesar sallad som jag fick av Jenny och Maria. Himmelskt gott!
Nu ska jag öppna tyska böckerna och sitta med dom tills det är dags att sova.
Tyska prov och bokrecension imorgon...men efter det har jag bara ett prov kvar! yeeey!

Här är resultatet!
Toppade håret och klippte lugg!


Är jätte nöjd men är riktigt ovant! Tack så mycket Amanda! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback