Måndagen

Tandläkarbesöket gick jätte bra och snabbt, jag hann med tidiga bussen! :)
Skoldagen gick snabbt och jag däckade som en klubbad säl när jag kom hem.
Behövdes nog med tanke på att jag endast sov 5 timmar inatt. Var riktigt tungt att stiga upp sen när alarmet ringde och jag snoozade typ 9385 ggr.
När jag väl tog mig upp var klockan kvart i 6 och första alarmet ringde 16.30...då gick jag direkt och handlade.
Sen lagade jag mat: Pasta med skinksås! STANDARD

Jag som tidigare hatat att vara ensam hemma, jag upplever ändå att de går bra, visst är de lite ensamt ibland men de är ändå rätt skönt!



Rätter de kommande dagarna?:
- Blodpudding
- Palt
- Bullens med kräm
- Baconlindad halloumi-ost
- Pappas gräddstuvade souvas
- Köttbullar/biffar
- Kyckling gryta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback