I Luleå hos Pappa.

Just nu sitter jag i Luleå i Pappas lägenhet.
Ska alldeles strax börja med middagen tillsammans med farmor, Palt.
Och till efterrätt bjuder vi på Chokladfondant.
Lite annorlunda kombination kanske.

Såg precis SM-finalen för damer i Handboll. Lugi-Sävehof.
Tyvärr slutade inte sagan lyckligt och det blev utklassning.

Igårkväll fick vi besök av Åsa och Gretel, det var himla trevligt och roligt att se dom, var ju ett tag sedan sist.
Imorgon ska vi på stan, jag ska nog försöka hitta lite saker till mitt rum.

Hoppas ni har en fin helg!
Det har jag, trots att jag vaknade utan röst imorse nästan.

Hatar den här staden, vill aldrig mer hit.
Allting påminner om dig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback