Resfeber?

Imorgon klockan 16.00 är det prick 3 veckor tills vi lyfter mot varmare breddgrader!
Börjar misstänka att jag redan har fått resfeber med tanke på att jag slitit ut en massa sommarkläder som jag står och provar om jag fortfarande kan ha, även bikini för att se om jag verkligen måste köpa ny eller inte.
Har bestämt vilka shorts jag ska ha med iaf, och lite andra saker.
Nästan så att jag vill ta fram resväskan också men tror nästan jag måste hejda mig själv där, måste ju hinna till Norrköping först innan vi tar fram den för Teneriffa så sakta i backarna nu Fanny!
Sjukt taggad är jag iaf!

Förresten fyller världens bästa mamma år idag! Hipp hipp hurra! Puss!

Ögonen har gått i kors på mig hela dagen typ, känner mig så sjukt sliten med den här flunsan i kroppen också.
Kan man aldrig få sova en hel natt och känna sig riktigt jävla utvilad när man vaknar?
Är det inte käken så är det astman och är det inte den så är det flunsa...
Var skönt att vi slutade 11.10 idag, välbehövt!
Nu ska jag lägga mig och ta en powernap tror jag, eller hoppas jag hinner det!
Måste hinna duscha och plugga innan vi ska ut och äta på Vikingen!


sakna <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback