Frustrerande.

Så fruktansvärt stressad...
Det är så många bollar i luften samtidigt så jag blir helt yr.
Hade prov idag, har prov imorgon och har prov på måndag.
Sen har jag Kemi frågor och Historia frågor att besvara samtidigt som jag måste förbereda mitt tal till svenska nationella.
Och mitt i allt detta ska jag ha 2 födelsedags firanden, packa resväskan, göra några lovade sysslor, äta, sova och vara på gott humör.
Samt förbereda en del saker inför begravningen som behöver vara klara innan jag lämnar detta land.
Hade gärna hunnit färga håret och gått på bio också men vi får väl se.
Allt detta ska jag hinna på 4 dagar.
Just nu är jag så förvirrad att jag inte ens vet vart jag ska börja på pluggandet.

Men om man vänder på det lite så kommer det ju vara förjävla skönt när jag väl ligger i solstolen och känna att jag lyckades med allting! (Om jag nu gör det, hihi.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback