SOMMARLOV!

Fyfan vilken underbar känsla, känns nästan som att jag hunnit glömma hur underbart det var!
Nu är jag klar med årskurs 1 på gymnasiet, hade mitt sista prov idag!
Och imorgon känner jag av lovet på riktigt då jag åker till underbara Lund!
Tänk för ett år sedan gick jag ut nian, jag var mitt uppe i alla funderingar kring gymnasiet som bara snurrade runt runt runt i huvudet.
Jag fick säga hejdå till världens bästa mentor, och grina över att jag då skulle lämna tryggheten på Manhem.
Jag kämpade in i det sista med betygen för att kunna göra mig själv stolt, och det gjorde jag.
Då var jag lycklig!
Nu har det gått ett år och året har varit minst sagt omtumlande.
Många nya saker, distansförhållande, plötsliga dödsfall, funderingar och besvikelser gällande min gymnasieutbildning och i överlag lite för många motgångar för att allting skulle fortsätta lika bra som det slutade på i 9an.
Men jag är lycklig idag också, men inte på samma sätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback