Mina senaste dagar!

Ursäktar min dåliga uppdatering men vad har jag gjort de sista dagarna?
I fredags var vi ju som sagt och åt middag hos Idha, mycket trevligt!
Lördag gjorde vi nog inget speciellt, chillade på bara!
Söndags var vi till Nova och shoppade lite samt var och tjockade på Max!
Och igår bakade jag morotskaka, var ut på en löptur och sen på kvällen kom Otto hit och såg fotbollen.
Jävligt surt med förlust men tur vi hade mycket gott att äta:
Jordgubbar och glass, morotskaka, läsk, chips och dipp!
Och idag har vi vart till en park och kastat lite freesbee medan de var fint väder!
Nu ska vi göra oss i ordning för att åka och se utsläppet på Polhemsskolan!

Sen blir jag ensam hemma och då blire nog lite tjejgrejer som att fixa naglar och inpackning med mera!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback