Min helg!

Helgen har gått jätte snabbt känns det som, men som tur är är jag ledig idag också!
Men idag är det massor som skall göras, söka jobb, förnya recept, packa till Skåne, plugga till fysikprovet imorgon, städa, panta burkar, besöka apoteket för att köpa allergi medicin m.m m.m. Massa småsaker iaf!

I Fredags var jag ju som sagt hos Amanda och fixade hennes hår, färgade och satte i löshåret.
I Lördags var jag först och hjälpte till vid vaxning av båten hos Lindströms, efter det åkte jag och Jenny till stugan och fixade och donade där. Efter det for vi hem och gjorde oss i ordning innan vi åkte till Rebecca och grillade! Var en trevlig kväll!
Och igår var jag och Jenny till Boden, hon på riks1 och jag för att umgås lite med Frida!
En lyckad helg med andra ord!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback