Dålig uppdatering i Stockholm

Kan ju börja med att säga att jag fått en låne laddare idag till min dator så äntligen har jag kunnat börja umgås med min bästis igen!

Var ovanligt roligt att vara på skolan idag av någon anledning, trots att jag var riktigt trött!

Har en del att göra i veckan:
- Berättelse i svenska.
- Prov i Tyska på torsdag.
- Prov i Matte på fredag.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------

Stockholm var grymt!
Shoppade en hel del! Satte sprätt på ca 1600 kronor och kom hem med en hel del välbehövliga saker!
- Jeans
- Jeansshorts
- Halsring
- Skinn jacka
- 2 tunikor
- Poncho
- Bandeau bh
- Tranperent tröja
- Oversize tröja
- Sminkborste
Är säkert nått mer som jag glömt, mycket grejer för lite pengar.
Sen har jag ju färgat håret också, kommer bild sen någon gång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback