Ont i hjärtat- inlägg.

Idag har jag varit till Luleå för att se när Mattias spelade FUTSAL-DM. Det var kul.
Kom hem och bara tog de lugnt. Skönt att slippa åka nått mer till Luleå på tag, är ganska less e4an nu.
Nu chillar jag och väntar på Mattias, sista natten innan han åker. Gör ganska ont i hjärtat.
Ännu mer ont i hjärtat gör det när jag tänker på att imorgon är min sista lovdag på 8 veckor. (Vi har en ledig dag också men den räknas inte.)
Jag har läkarbesök imorgon.

Idag har ännu en skoter olycka inträffat och en person har avlidit. Denna gång i Haparanda, en 21 årig kille.
Prick en vecka efter 16 åriga Ella från Luleå. Jag tycker det är sjukt obehagligt när människor i ens egen ålder dör.
Det är inte så att jag tror att man är odödlig bara för att man är ung men lite så är det, man räknar ju sällan med att en så ung människa ska dö. Det börjar verkligen ringa en väckarklocka vid såna här tillfällen, man måste ta hand om sina nära och kära, visa hur mycket man uppskattar dom och säga allt det man vill ha sagt för på mindre än en bråkdels sekund kan de vara borta, för gott. Jag hatar döden, den kan bara vara så orättvis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback