Migrän :(

Hade migrän hela kvällen igår och den hade inte försvunnit när jag vaknade imorse heller så jag stannade hemma från skolan. Vaknade för ungefär en kvart sedan och nu ska jag gå och göra lite frukost. Är utsvulten!
Sen ska jag och mamma mysa ner oss i soffan och se "Jag saknar dig". Har en känsla av att jag kommer gråta en hel del.

Igår kväll skrev jag även ett inlägg i RIP Ella Engström sidan på Facebook, för de som inte kan se det.
Kände att jag behövde skriva något iallafall, kanske mest för att visa att man bryr sig och skriva av sig.



syns det? Annars har ni texten här.

Alltid hemskt när någon dör, kanske speciellt när någon så ung person med hela livet framför sig.
Det är så oväntat. Döden är så orättvis, det är den alltid. Det är så skrämmande när någon i sin egen ålder dör, det bevisar på något sätt att man inte är odödlig, trots att det känns så. Förstå mig rätt nu....kanske är det bra att sånt här händer för de får oss som är kvar på jorden att vakna upp och uppskatta livet lite mer, inte ta saker för givet och vara rädd om det vi har. Lev livet till fullo, livet kommer alltid bli kortare än förväntat. Det kostar ingenting att tala om för folk runt i kring en hur mycket de betyder, en dag kan de vara för sent...
Skänker en tanke till Ellas nära och kära och alla som fanns i hennes närhet, var starka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback