Första skoldagen 2012.

Igår var jag hos Hilda större delen av dagen. Vi körde ett Oth-Marathon, bakade kladdkaka och bara tog de lugnt. Grym dag med andra ord!

Idag var första skoldagen på vårterminen och 2012. Kändes tungt men ändå skönt på nått sätt. Somnade 8 igår och vaknade vid 7 så sov alltså 11 timmar...Skönt!
Efter skolan har jag och Mamma fikat, gått i lite affärer och sen var jag och hämtade pizza till middag. Mums!
Nu hade jag tänkt gå ner i tvätt stugan och boka en tid, städa mitt rum, duscha och vika lite tvätt innan jag säger tack för idag!
Förresten har vi planerat en resa till Stockholm i slutet av Januari.
Ska se Mattias spela SM steg 4, shoppa, träffa fina vänner och äta gott. Inte alls fel! Längtar jätte mycket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback