Ett år sedan,

Har försökt skriva lite på mitt tal idag.
Har även kommit till insikt om hur jag vill ha mitt hår. Känns som att de kommer bli grymt.
Hade tänkte se oth ikväll men tror jag skippar det, vad har hänt med mig?? Haha.
Kan säga att de var inget lätt beslut.
I övrigt tycker jag mitt liv är pretty awsome right now.
Mycket planer på G!
Känner mig som en riktig business woman när man måste kolla i kalendern och inser att den är ganska full, iaf de typ 5 kommande helgerna.
Btw var 9orna på studiebesök på skolan idag eftersom dom är mitt uppe i valet. Tänk att det är ett år sedan jag var i deras sits, gud vad det här året har gått snabbt för det kändes som att det var igår jag dealade med alla tankar om vad jag vill gå och vad jag borde gå och ja, det var ju inte lätt, vilket resulterade i 18 val i och för sig.
Att man ska försöka veta vad man vill bli när man "bara" går i 9an är inte lätt, faktum är att jag vet fortfarande inte vad jag vill.

Nu ta lite kvällsmat och börja avrunda kvällen, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback