Använd deras hat som en gnista

Nu blev jag precis klar med Historia läxan vi har till imorgon. Skönt!
Nu ska jag bara göra Fysik frågorna också så har jag det ur världen.
Kanske ser lite handboll också innan jag går i duschen och avslutar dagen efter det!
Skönt att sova tidigt med tanke på att de bara blev 5-6 timmars sömn inatt ;)

P.S 1: Skulle ju boka en resa till Teneriffa ikväll, vi hittade resan igår, till ett jätte bra pris!
Men självklart ska någon annan också hitta den och ta den mitt framför näsan...
Fan så irriterande, var in mindre än en timma innan och då fanns den kvar.
Aja, vi får se hur de blir. Riktigt synd var de då :)

P.S 2: Bara 4 dagar kvar till Stockholm nu! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback