Vad ska jag bli när jag blir stor?

Just nu sitter jag och gör tester på AMS.SE för att se vad jag ska bli när jag bli stor, eller förhoppningsvis lite lite klokare på det iaf.
Jag har svarat på 186 frågor nu och det främsta resultatet är "Vårda och Behandla"
Där ingår bla:
- Läkare
- Psykolog
- Psykiatrisjuksköterska
- Tandläkare
- Logoped
you name it!
Men ganska tätt efter kommer "Ge råd och stöd"
Där ingår bla:
- Kurator
- Personlig assistent
- Skötare inom psykiatrisk vård
- Familjerådgivare
- Kriminalvårdare
osv.

Gud vad svårt att veta, känns som att jag skulle kunna jobba med vad som helst.
Jag anpassar mig till jobbet och så länge man har fina arbetskamrater så går ju iprincip vad som helst.
Jag är nog en sån som kommer byta jobb många gånger under mitt arbetsliv men vad ska man utbilda sig till?
Det har jag tänkt på hela dagen sen jag var hos Syon imorse och hon undrade vad vi skulle bli, vad skulle jag passa som egentligen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback