Tack amanda för designen, du är bäst, och de vet du! <3

Har varit ute på stan en sväng och försökt hitta en Alla hjärtans dag present till Mattias eftersom vi firar det nu när han kommer hem istället. Ska bli så himla skönt att få spendera hela den kommande veckan med han!
Synd bara att jag har skola på dagarna, kommer bli tufft att gå upp på morgonarna och lämna han ;-) Orättvist ju!
Nu ska jag sätta igång med packningen inför körlägret som jag åker på imorgon, kommer bli as-najs!
Sen måste jag nog ta fram dammsugaren och dammsuga under min säng, upptäckte att de var väldigt dammigt där imorse när jag tappade min sminkborste....
Sen måste jag även ta ett ryck i matteboken! Bff's eller? ;)
Fick även förfrågan av Amanda om att följa med på Bandy, så om jag hinner och vädret lugnat sig drar jag iväg på det!
Nu middag!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback