I've been waiting for a long time

Kom hem för ett tag sedan, sett lite tv och kollat facebook några varv.
Idag har jag nog skrivit det sjukaste provet någonsin i min skolhistoria!
Så min dag såg ut såhär, vi hade engelska direkt på morgonen (film -nice mannen!) sen historia (då pluggade vi till provet) sen lunch (ouppskattade potatisburgare) och sedan fysikprov på matte lektionen (den har ni redan fått kommentar på och sist men inte minst matte på fysik lektionen (skoj med tävling).
Btw var Fanny på skolan idag, jag ba: yeeey! har saknat henne jeeete mycket när hon vart borta.
var skönt att få kramas med min beestaven.

Nu ska jag plugga historia och sedan chilla som bara den!

Har även lämnat in IV-valet till syon idag, blir psykologi 1+2a!

Har tänkt baka i helgen, men får se hur de blir med det, måste även plugga matte och historia.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback