Slutat halv 1 istället för halv 4 (:

Inte så himla värd dag,
Började dagen med 50 minuters matte sedan föreläsning och sedan vidare på sporthallen för att kolla på "Växa i Kalix" mässan. Där var vi klar vid 11 så då var det lunch. Äntligen!
Sen var det tyska men våran lärare glömde bort oss, haha! + att det bara var jag och kajsa där, vi är nog forever alone när inte ens läraren kommer ;)

Så jag och Kajsa beslutade oss för att sluta, skippa biologin och jobba hemma istället med projekt arbetet. Helt rätt!
Så var ju hemma kanske vid 1, har chillat ett tag och nu ska jag sätta igång med pluggandet!

Tänkte trotsa kylan och gå ut på en promenad med kameran men så var det slut ström, får se om jag hinner ut medans de fortfarande är ljust ute, hoppas det för de var ju så himla fint!



Förresten hade vi ju en liten spelning igår med kören på invigningen av "Växa i Kalix"-mässan, gick skit bra och var himla kul trots att vi inte var så många som kunde komma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback