hjärn-deg

Just hemkommen efter att ha pluggat Kemi med Ove! Tack för hjälpen!
Nu ska jag göra mig ordning för sängen, läsa igenom det jag skrivit något varv och sedan slå igen ögonen för idag och hoppas på det bästa! Men jag känner mig inte ett dugg orolig, känns som att jag kan det!
Hoppas bara att jag inte inbillat mig det utan verkligen gör det men det lär ju märkas imorgon.
Morgondagen ser ut såhär:
- Tyska
- Matte
- Lunch
- Kemiprov
- Svenska (Men ska på kör istället)


Så jävla tungt att stiga upp på morgonen, kämpa sig till skolan och kämpa sig igenom hela dagen, jag orkar inte hålla fokus, det är som att hjärnan bara flyter iväg. Jag måste...
Tur det snart är lov...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback