Hemma från lägret!

Hemma från lägret nu, har väl varit sisådär.
Sjukt mycket barn så var en kraftig ålderskillnad mellan oss och resten, vilket man inte hade förväntat sig.
Har varit en riktig Bitterfitta hela helgen, vilket jag ber om ursäkt för men tack mina fina vänner för att ni har stått ut med mig ändå! <3
Nu sitter jag bara och väntar på att Mattias ska komma hem från Handbollsträningen så att jag får mysa! Hihi.
Känns inte som måndag imorgon så är heller inte taggad på det.
Ha en bra kväll alla gulliga!

P.S Eftersom vi fick vänta ganska länge i Luleå hann vi äta på Max, mumma! Sant springa och shoppa! Fyndade 2 par byxor och en ring för 137 kronor! Byxorna 49:-/styck och ringen ca 40 :-.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback