fullt upp idag!



här är bild på håret, dock inte den bästa eftersom det är uppsatt.
Just nu är de matte som gäller!
Blir en lång dag idag, skola till 15.30, sen kör från 15.30 - 17.00, äta på musikskolan och sedan spelning med kören klockan 18.00 på mässan vid Sportcity!
NEJ MEN GUD, jag har ju ingen svenska idag så slutar 13.40 istället, underlättar ju lite iaf.
Men direkt jag kommer hem blir det matte plugg direkt eftersom de är prov på fredag.
Tagga. Jag kommer nog stupa i säng så fort jag tillåter mig själv att komma i närheten av den.
Har flyttat tyska provet till nästa onsdag istället för att jag inte kommer hinna plugga så mycket idag.

P.s kebab till lunch idag, men längtar med till imorgon: Ärtsoppa och plättar! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback