Alla hjärtans dag 2012

Årets alla hjärtans dag var riktigt ursämst.
Förra året var mycket bättre!
Då kunde jag vara med mattias iaf..
Sen är de första dagen på flera veckor som jag kan ta en powernap men såklart kan jag inte somna då...
Kan ju glädja mig med att jag gjort bort Historia provet och lämnat in Matte läxan så de är ur min värld.
Har även en pluggfri kväll ikväll.
Eftersom jag inte har någon som bjuder mig på middag, ger mig blommor och choklad, eller myser med mig ikväll så slår jag på lite One three hill och drömmer mig bort, tur de är romantiskt iaf!

Ja, jag är en bitterfitta idag...

Men jag har världens bästa pojkvän, trots att han inte är här idag!
Jag älskar dig Mattias!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback