Jullov <3

Äntligen är mitt efterlängtade jullov här!
Var ledig hela dagen igår, då var det planerat sovmorgon!
Planerna gick ju inte riktigt vägen eftersom jag somnade redan klockan 18 och sov till kl 8, så någon sovmorgon blev det ju inte men fick ihop 14 timmars sömn så de är ju inte fy skam det heller. Måste ha varit näst intill död som somnade klockan 6...
Idag har det varit julavslutning och fika med klassen.
Efter det for jag, Hilda, Kajsa och Mattias till myggan för att fortsätta firandet där med deras underbara toastar!
Nu håller jag på att packa inför resan till Pappa som sker imorgon, sen ska jag till Mattias för att äta go' middag där och sedan drar vi vidare till Ewe för att fira henne!
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback