Uppdaterar från stugan

Kom fram vid 5 tiden igår kväll. Blev en väldigt lugn kväll, vi åt middag och sen for jag och tände ljus på graven, :)
Idag sov jag nog till 10 tiden, gjorde frukost - gröt med skivade bananer :) sen bar det iväg och handlade först, då vann jag på triss (en ny lott). Andra lotten var spännande, hade två på en miljon (X2 dessutom) men självklart var den sista skrapningen på 25:-....
Efter den besvikelsen for vi till Ylva och åt lunch, och sen for vi och plockade hjortron :) har nog fått ihop några kilon iaf. Så frågan är om man ska sälja eller behålla det själv :)
Pappa och dom har ätit surströmming till middag, stanken alltså! Tacka gudarna för bullens pilsnerkorv vettja!
Och efter det har jag bakat kladdkakor som jag bjudit över släktingar på :)
Nu ligger jag i sängen och ska läsa lite, i princip sista natten i frihet på väldigt länge...

Väldigt förvirrad tjej just nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback