Hemma igen!

Kom tillbaka till Sverige i Tisdags kväll efter en helt underbar resa!
Hade gärna stannat längre!
Just nu sitter jag i Mattias säng med datorn i famnen medan han och Idha gör matte.
Ska läsa igenom min Historia hade jag tänkt innan vi ska åka till Mattias match.
Jag och Idha har bakat och lagat mat, Morotskaka och pizza! Mums!
Var tänkt att vi skulle hinna baka cupcakes också men det hinner vi nog inte tyvärr, får bli en annan gång!

Tog förresten tåget till Farmor igår över dagen och hälsade på, mycket trevligt!

Kommer nog inte uppdatera så mycket kommande veckan eftersom det är väldigt många bollar i luften just nu, väldigt mycket förberedelser inför begravningen.
Men så småningom ska jag skriva om våran resa!
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback