Galet stressad.

Shit mannen!
Jag fyller fasen år imorgon!
Hade helt glömt bort det idag, tur jag blev påmind idag!
Nu är iaf en tårta beställd!
Imorgon när jag slutar drar vi till Luleå och sover på hotell och har kalas hos pappa.
Ska blir trevligt, sen kommer jag nog gruva mig för att gå och sova med vetskapen om att vakna upp på min farfars begravningsdag.
Det är då det gäller, jag ber till gudarna att sången ska gå bra.

Känner mig hemskt stressad. Har så mycket att göra på så kort tid.
- Kolla på klänningen (ifall den ska sys in)
- Göra klart mitt tal till muntliga nationella
- Räkna matte
- Plugga Historia
- Packa
- Slutföra bildspelet
- Öva på sångerna
- Testa Icurlen så jag lär mig den


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback