livet right now!

Direkt jag slutade for jag hem och åt och sedan på gymmet för att biffa lite med Amanda! Var ett tag sedan, haha!
Det var riktigt skönt! Efter det for vi hem till henne, bastade och bara myste på!
Var så himla roligt att äntligen på umgås, var alldeles för länge sedan sist! :(
Idag har det varit en lång dag, började 8 och slutade 15.20, efter det for jag och handlade en massa gott på coop så blir en lugn kväll där jag bara ska njuta av att det äntligen är helg igen!
Det sämsta som hänt idag måste ändå vara att jag missade min sånglektion, ville bara gråta när jag insåg det, som jag längtat efter den! FML, nu får jag vänta en vecka till, lr nej vänta nu, 2 veckor eftersom jag är på studieresa nästa vecka....FML ännu mera!!
I helgen har jag inga speciella planer mer än att jag måste se över om jag har alla grejer som behövs till resan.

Nu måste jag rusa! Magen kurrar! Hadé!

Har förövrigt spenderat sista 40 minutrarna till att göra en ny spellista på spotify, riktigt nöjd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback