palla...

Skoldagen idag har varit en riktigt bra dag!
Började med tyska och jag hade mitt första läxförhör i tyska men jag tror det gick riktigt bra faktiskt!
Efter det hade vi Matte och först var vi i datasalen och hade genomgång av rexnet sen jobbade vi lite och sedan hade vi klassråd. Efter det hade vi må-bra-dag på Änglagården med Kyrkkerstin och Lena, var riktigt trevligt faktiskt!
Efter det slutade vi och jag drog mig vidare till Musik skolan för att ha Sopranos lektion!
Efter det har jag suttit och fixat bildspelet till föräldramötet och är nog alldeles strax klar!
Skulle behöva plugga matte men har verkligen ingen lust, vill bara lägga mig i sängen och dö för en stund...
Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback