måndag 19/9

Idag har jag gjort mitt första matteprov på gymnasiet!
Jag var väldigt nervös innan och när jag såg provet var det ungefär såhär: ?!?!?!?!
Första delen var väl inte den roligaste men jag gjorde så gott jag kunde, andra delen gick däremot lysande kändes det som!
Direkt efter skolan åkte jag till Luleå för att köpa en telefon, jag fick inte med mig någon telefon men lite andra nödvändiga saker till mitt rum istället, gardiner, ljusbehållare, gitarr-krok och en ljus. :-)
Sen jag kom hem har jag städat mitt rum (rensat), samt sett idol och försökt jobba lite Kemi.
Fick även veta idag att vi fått en ändring i schemat, från och med denna vecka kommer jag sluta 11.20 varje tisdag.
Jag vet inte om jag ska skratta eller grina över det...

Veckans to-do:
- Imlämningsuppgift Historia
- Frågor Historia
- Frågor Kemi
- Läsa i boken
- Tyska prov

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback