Dag 03 – Mina föräldrar

Mina föräldrar... ja... dom är skilda, de separerade när jag var 5 år gammal och i dagsläget har de väldigt bra kontakt med varandra och mig.
Jag kan prata med dom om i princip ALLT!
Vem jag är mest lik i utseende pendlar beroende på vem man pratar med, endel tycker jag är jätte lik min pappa och en del tycker mamma men för det mesta är det nog pappa nu när jag tänker efter.
Båda mina föräldrar är väldigt envisa och det har nog smittat av sig endel på mig, tur bara att jag inte fick dubbelt upp.


Min pappa: Tycker om att jaga.
Min mamma: Tycker om att resa.
Gemensamt intresse: Matlagning.

Jag älskar dom precis som dom är och jag är tacksam för att dom båda är i livet och stöttar mig!
Puss på er!




har dock ingen bild på min mamma :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback