Dag 01 – Om mig

Ida Fanny Löfmark var mitt namn ifall någon råkat missa det! ;-)

Jag är 16år(snart 16,5!!) och är uppvuxen i Kalix med ett kort avbrott då jag var bosatt i Boden under en kortare tid.

Mina föräldrar är skilda, på veckorna bor jag tillsammans med min Mamma i Kalix och varannan helg är jag och hälsar på min Pappa i Luleå!

Jag går det Naturvetenskapliga programmet på Furuhedsskolan i Kalix med drömmar om att bli läkare och få hjälpa människor i krisdrabbade områden runt om i världen.

Jag har världens bästa pojkvän, Mattias Lindström som nu mer är bosatt i Lund så han försöker jag hälsa på så ofta det går!

Som person beskrivs jag ofta som väldigt omtänksam,glad och snäll, and that's how i want it to be! :-)
Det negativa med mig är väl att jag har lite svårt att hitta motivation till saker jag tycker är tråkigt, t.ex Matematik...

På min fritid tycker jag om att sjunga och träna, träningen har dock prioriterats i andra hand sista tiden eftersom det varit mycket annat... men den ska jag oxå komma igång med snart!

Kommer inte på något mer att säga men är det något ni undrar är det bara att fråga! ;-)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback