A lot to do.

Måste börja med att tacka mina helt underbara vänner Lina, Renée och Hilda för en helt underbar myskväll igår! Förlåt att jag somnade så tidigt men helt ärligt tror jag inte att ni är förvånade! Hihi. :D
Idag har jag sovit ut lite grann, vaknade väl kring 11.
Dagen har jag spenderat på stan, har sprungit runt och gjort lite ärenden och fick med mig en skjorta och en tröja med mig hem som var jätte fina och sköna! Det enda pinsamma med det köpet var att det var på Dressmann...hihi.
Just nu sitter jag och funderar på vad jag ska göra, om jag ska städa eller försöka plugga lite matte.
Ska även duscha, göra ansiktsmask och måla naglarna, hade jag tänkt mig! + att jag hade tänkt sola.
Fick även hem lite foton på mig och Mattias igår som jag beställt så måste springa på Coop och köpa nålar så jag kan sätta upp dom snart!
Aja, måste ju börja i någon ände!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback