Dag 05 – Mina syskon


Jag misstänker att de flesta som läser min blogg vet om att jag har en storebror som heter Emanuel "Manne" Löfmark.
Han är 11 månader äldre än mig och har Down syndrom.
Vi har väldigt bra kontakt och han måste vara världens gulligaste! Men som i alla andra syskonrelationer tycker man ju att ens syskon kan vara jobbig ibland, det kan även han men för det mesta är han världens bästa!
Vi har inte bråkat en enda gång sedan jag var 6 år.
Han älskar att rita och det är hans största intresse men han spelar även Fotboll och Bowling.
Vi har alltid stått upp för varandra!
Du är bäst Manne, Love you!

Har även en till bror på min pappas sida som heter Benjamin, tyvärr har vi ingen kontakt men hoppas att vi får det i framtiden. :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback