Vart är julkänslan?

Bara jag som inte har någon som helst julkänsla? Den är försvunnen.
Dels kanske för att de inte finns någon snö än men sen har jag inte börjat köpa några julklappar ännu vilket jag gruvar mig lite för, tänk vad mycket pengar man lägger ner på en sån här årstid...
Nu är de inte så att jag är snål eller nått, men tänk efter, de är ändå rätt mycket.
Just nu sitter jag och äter mjölk och pepparkakor. Mums. Det är väl de närmsta julen jag har kommit hittils.
På söndag är de ju skyltsöndag så den ska jag och Mattias gå på i Lund, det kanske är där julkänslan är! Hoppas det för julen är ju så mysig!
Idag hade jag biologiprov och de kändes jätte bra. Så nu ska jag börja plugga till tyska provet som är imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback