Dop med mera!

Åh var en helt underbar dag igår!
Uppstigning strax efter sex, gjorde oss i ordning, åt och for till tåget som gick ca. 7:40.
Var framme i Karlskrona 10:20 och då for vi raka spåret till Farmor för lite lunch och prat.
Mattias vilade en stund och jag började göra mig i ordning.
Jag var klar i tid med insåg då att min dop present inte var inslagen!
Vi hann ändå.
Efter dop cermonin åkte vi hem till Fredde o Anna, där festen hölls.
Var himla trevligt och roligt att träffa alla, är ju trots allt inte så ofta det händer.
God mat och gott sällskap, speciellt lilla söta Malte!
Halv 8 tog vi tåget hem och var hemma strax efter 10.
Tog ett bad och gick o la mig med min kära.
Har tyvärr inte med mig någon usb kabel med mig så ni får tyvärr inga bilder än.
Imorse vid 9 åkte Mattias till Kristianstad för att spela match och stannade hemma här, har sooovit och strosat runt. Diskat, bäddat, duschat och packat bland annat.
Min hemfärd är hotad eftersom det verkar ska bli storm här nere är det tveksamt om de flyger, spännande!
Nu väntar jag på att Mattias ska komma hem så vi får äta lunch och sedan gå på julskyltning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback