taggar till dopet!

Idag har varit en riktig plugg dag, skönt att göra bort 3:e provet och sista skoldagen för den här veckan, Matte prov imorgon och hoppas det ska gå vägen. Nu har jag även pluggat lite till den muntliga delen av tyskaprovet som är imorgon. Vi har även öppethus på skolan imorgonkväll. Vi ska räkna Matte och ha Biologi där vi ska jobba om växter, intressant för alla som kommer o kollar?! Ska även försöka göra klart Svenska uppgiften och läxan i Historia imorgon på skolan under någon av mina raster så jag slipper ta hem dom igen.
Just nu längtar jag bara till fredag så jag får åka ner och umgås med Mattias och gå på dop och träffa alla fina släktingar. Har även börjat packa lite smått. Bilden nedan är från när jag testade frisyr till dopet, blir nog något liknande. Och nu ikväll har jag testat sminkningen, blir inget avancerat, väldigt naturligt.
Nu ska jag fortsätta plugga, no life. Hejdå och Sov gott!

 

BTW DET HÄR VAR MIN 300:E INLÄGG! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback