Min önskelista just nu!

- Spotify Premium
- Ricinolja
- Orofluido inpackning
- Nytt objektiv till kameran (18-200mm)
- Transparanta skjortor och blusar (alla färger och modeller) (storlek XS)
- Stickade tröjor/koftor (kabel eller mönster stickad) (storlek XS)
- Ansiktsbehandling
- Schampoo&Balsam (frisör kvalitet)
- Rouge i aprikosfärg
- Årskort på gymmet
- One three hill boxar! (inte säsong 2)
- Resa till Stockholm med Hilda och Kajsa
- Resa till Lund med Fanny
- Resa & Biljetter till OS 2012
- Resa till Turkiet sommaren 2012
- Resa till Berlin


Sen en annan sak, eftersom detta blev en väldigt dyr önskelista så förväntar jag mig inte att jag får något av dessa förslag men är de svårt att komma är de bättre att ge mig pengar för det kan ju iaf vara ett bidrag :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback